2. VIKEND

2. 6.

Ob 17.00 po delu sva ostali na plazi, ki je tik ob najinih podjetjih. Tina je poskusala zaplavati, pa je prisla le do kolen, ker je bila voda res mrzla.

3. 6.

Za soboto sva imeli napovedan voden ogled otoka Gozo. Ustali sva ob 6.00 in pozajtrkovali.

Na zbirnem mestu sva morali biti ob 8.00. Najprej smo prevozili skoraj celo Malto, da smo prisli do pristanisca, kjer smo s ladjo odpotovali do otoka samega. Tam nas je ze cakal avtobus, vozili smo se po otoku in prisli do mesta, kjer nas s colnom peljejo do modre jame in lokacije kjer se je snemala zelo priljubljena serija Game of Thrones. Po tem smo si ogledali glavno mesto Viktoria in na koncu sli se na najbolj znano plazo, kjer je Tina prvic zaplavala. Po mocnem zgocem soncu sva v avtobusu zaspali, tudi sama pot domov je bila kar dolga.

Doma sva bili ob 18.00. Nekaj sva pojedli, se stusirali in ze pripravili na nocno zivljenje. Pachavella v St. Julians  je namrec tako znana kot ulica klubov in nocnega rajanja. S sostanovalko Mariso smo se skupaj zabavale ob ritmu poznanih komadov.

Pester dan. Prilagava se nekaj fotografij.

4. 6.

Na to krasen dan sva se zbudili zelo zgodaj ob 12.00 haha. Pojedli sva zajtrk/kosilo in se ze odpravili do zivalskega vrta.

Ob 15.00 sva imeli rezerviran cas z majhnimi tigrcki, katere lahko bozas, hranis in jih cartas. Bili so ze zelo utrujeni, ker so imeli oglede od 10.00. Ampak tako dragoceen caas. Res enkratno dozivetje.

Preostali cas sva si narocili kitajsko in imeli pralni dan.

Srecen zacetek tedna vsem skupaj. Naju ze caka budilka ob 7.00

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika