PRVI DNEVI

MALTA 2023 - GENERACIJA 2005

Kaja, Tina, Leja, Luka, Gašper, 5 prijateljev, ki obiskuje 3 letnik ekonomske šole.

22. 5. 2023

V Postojni smo se dobili 8.30 in malo kramljali. Še v rahli negotovosti in živčnosti smo zadnjič močno objeli naše najbližje in tako šli na dvo - urno pot proti letališču v Trevisu. Tam smo takoj naredili check in. Na srečo ni bilo nobenih zapletov. Leteli smo 1 h 55 min, nekateri smo malo zadremali, spet druge so bolela ušesa zaradi pritiska. Z organiziranim prevozom smo šli do našega apartmaja, kjer smo se takoj udomačili.
Stanovanje je čisto prenovljeno in zelo prostorno.  Ker smo bili že utrujeni ter sestradani smo se odpravili do bližnjega Mcdonaldsa. Nato pa smo že kar takoj pot nadaljevali do bližnjega super marketa. Tam smo nakupili vse potrebno za samostojno bivanje.

Dan smo zaključili z kartami, glasbo in smehom. Vsi smo spali in bili že v pričakovanju za sestanek, ki nas je čakal naslednji dan.

23. 5. 2023

Zjutraj smo se vsi zbudili ob 7.00, ker smo imeli sestanek s kordinatorko ob 9.00. Pojedli smo zajtrk in se odpravili na avtobus. Tam smo se dobili s profesorijo Lidijo, kjer smo skupaj poslušali pravila, ki jim bomo morali slediti tekom našega bivanja.

Potem pa nas je že čakal ogled podjetij, kjer bomo opravljali prakso. Vsak je v svojem, so pa tudi zelo razpršena. Vsak si bo moral vzeti malo več časa, da pride do dela.

Vmes smo imeli tudi pavzo za kosilo, po koncu pa smo si šli ogledati glavno mesto Malte, ki je Valetta. Sprehajali smo se, ogledali kje imajo Malteški vladarji svoj sedež, spili pijačo ob morju in se odpravili proti domu z avtobusom, kjer smo povečerjali in se družili.

24. 5. 2023

Zjutraj je vsak vstal ob svojem času, saj imamo različne urnike delovnega časa. Zbudili smo se še 1 uro prej, da se malo organiziramo, s katerim avtobusom gremo na delo. Čeprav je zelo veliko avtobusov, je javni prevoz slabo organiziran.

Avtobusi po navadi zamujajo ali pa sploh ne pridejo, zato moraš vedeti vse možnosti oziroma številke avtobusov za prevoz do dela.

Vsak opravlja drugačno delo. Kaja dela v turistični agenciji, Gašper dela v ribarnici v pisarni, Leja dela v bolnici v pisarni, Tina svoje delo opravlja v podjetju, ki se ukvarja z nepremičninami in Luka opravlja delo v trgovini z živili.

Po končanem delu smo se skupaj doma usedli za mizo in se pogovorili o naših izkušnjah in ugotovitvah na delu.

25. 5. 2023

Ko smo se zjutraj zbudili je vsak pojedel zajtrk in nato odšli na svojo avtobusno postajo od katere smo se s pravim avtobusom odpravili na delo.  Vsi so opravljali enako delo kot prejšnji dan.

Po končanem delu so prvi domov prispeli Luka, Kaja in Gašper ter doma skuhali kosilo/večerjo, na katerega je ob pravem času prispela Tina. Pripravili smo za vse, zato je ostalo tudi za Lejo, ki je prispela iz dela pozno zvečer.

Enako kot prejšnji večer smo se skupaj usedli za mizo se malo pogovorili in igrali enko, pogledali smo tudi MasterChef Slovenija.

26. 5. 2023

Po delu smo se odpravili do mesta kjer delata Tina in Leja, ob samem morju smo se sprehodili do glavnega shooping centra, ki so ga omenjali tamkajšnji domačini. Potem smo odšli na italjansko pico in ob marini srečali z gospoda. Bookirali smo izlet z ladjo, ki ima vidno dno do destinacije Blue lagoon. Prišli smo pozno domov.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika